אחראי/ת מרכז קשרי לקוחות

                                                                                                                                       12 דצמבר 2017

                                                                                                                                      

משרה פנויה 29/2017 -  מכרז פנימי חיצוני

אחראי/ת מרכז קשרי לקוחות

הגדרת התפקיד:

א.     ניהול צוות עובדי מרכז קשרי הלקוחות של יד בן צבי ובכלל זה הצבת יעדים, מדידת ביצועים ליווי והכוונה.

ב.      ריכוז המידע על מגוון הפעילויות המתקיימות במחלקות השונות ביד בן צבי.

ג.       בניית תוכנית מכירות תקופתית , הגדלת מכירות מוצרי היד (כולל טלמרקטינג)

ד.      בניית מאגרי לקוחות

ה.      מתן מענה טלפוני ופרונטאלי לפניות לקוחות יד בן צבי, ריכוז תחום תלונות הציבור ושירות הלקוחות

ו.       ייצוג המרכז מול גופי היד האחרים

 

מיומנויות נדרשות:

א.      ניסיון בתחום השירות והמכירה – יתרון מובהק

ב.      תואר אקדמי יתרון

ג.       יכולת ארגונית מצוינת, ראיה מערכתית, יוזמה וייצוגיות

ד.      ניסיון ויכולת בניהול צוות באווירה מצמיחה

ה.      כישורי עבודת צוות ותקשורת בין אישית טובים

ו.       חיבור לתכני העיסוק של יד יצחק בן צבי

ז.       הכרות עם תוכנות לניהול לקוחות (CRM ), שליטה מלאה ב- OFFICE, כולל  יכולת הפקת דוחות באקסל

 

היקף משרה: משרה מלאה, עם גמישות להישאר פעם או פעמיים בשבוע עד שעות אחר הצהרים המאוחרות.

 **רק פניות מתאימות תענינה **

 

"יד בן צבי  שומרת לעצמה את הזכות לבחור במועמד העונה על כל הדרישות לעיל או על חלקן".

המשרה מנוסחת בלשון זכר, אך מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 

קורות חיים מפורטים יש להעביר עד לתאריך 23.12.2017 באמצעות המייל לכתובת jobs@ybz.org.il ;  נא לכתוב בכותרת עבור משרה פנויה 29/2017 – אחראי/ת מרכז קשרי לקוחות

 

 

                                                                                                                          בברכה,

       לימור רביד

מנהלת משאבי אנוש

הדפסשלח לחבר
Bookmark and Share