מנהל/ת מרכז מכירות ומידע

משרה פנויה 4/2017 - מכרז פנימי חיצוני

הגדרת התפקיד:

א.     ניהול מרכז המידע והמכירות של יד בן צבי וצוות העובדים בו.

ב.      אחריות כוללת על ריכוז כל המידע של הפעילויות המתקיימות במחלקות השונות של יד בן צבי

ג.       בניית מנגנוני הזרמת מידע חוזר לכלל מחלקות היד על כלל הפעילות המתקיימת ביד בן צבי

ד.      אחריות כוללת על צוות העובדים משלב גיוס הצוות והכשרתו. ניהול שוטף של צוות העובדים ובכלל זה הצבת יעדים, מדידת ביצועים, ליווי והכוונה.

ה.     הגדלת מכירות, בעזרת כלי מכירה שונים ומגוונים.

ו.       בניית מאגרי לקוחות

ז.       בניית תוכנית מכירה תקופתית, הכוללת גם ניהול טלמרקטינג עבור כלל הפעילויות הנמכרות.

ח.      ריכוז תחום תלונות הציבור ושירות הלקוחות הפקת דוחות והצגת נתוני המרכז בפורומים שונים

ט.      ייצוג המרכז מול גופי היד האחרים

 

מיומנויות נדרשות:

א.      יכולת ארגונית מצוינת

ב.      ניסיון ויכולת בניהול צוות באווירה מצמיחה

ג.       הכרות עומק עם כלל מחלקות יד בן צבי.

ד.      כישורי עבודת צוות ותקשורת בין אישית טובים

ה.      הזדהות ארגונית עם יד יצחק בן צבי

ו.       ניסיון בתפקידי מפתח בתחום שירות ומכירה

ז.       הכרות עם תוכנות לניהול לקוחות (CRM ), שליטה מלאה ב- OFFICE, כולל  יכולת הפקת דוחות באקסל

ח.     תואר ראשון יתרון

 

היקף משרה: משרה מלאה, עם גמישות להישאר פעם או פעמיים בשבוע עד שעות אחר הצהרים המאוחרות.

 **רק פניות מתאימות תענינה **

 

"יד בן צבי  שומרת לעצמה את הזכות לבחור במועמד העונה על כל הדרישות לעיל או על חלקן".

המשרה מנוסחת בלשון זכר, אך מיועדת לנשים וגברים כאחד

קורות חיים מפורטים יש להעביר עד לתאריך 15.2.2017 באמצעות המייל לכתובת jobs@ybz.org.il;  נא לכתוב בכותרת עבור משרה פנויה 4/2017 – מנהל/ת מרכז מכירות ומידע

 

לימור רביד

מנהלת משאבי אנוש

 

הדפסשלח לחבר
Bookmark and Share

יד יצחק בן-צבי


אבן גבירול 14, רחביה, ירושלים
טלפון: 02-5398888

דרכי הגעה  I  מפת האזור 
טלפונים ודוא"ל  I  צור קשר 
מענה תוכן מהמומחים שלנו